BR.341-1/08

 

 

Gmina Jeziorany reprezentowana przez
Burmistrza Jezioran

 

 

 

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

na

 

Kompleksową Obsługę Geodezyjną  Gminy Jeziorany w 2008 roku

 

 

 

 

 

 

 

                                                                  Zatwierdził:

 

 

 

 

 

 

 

Jeziorany, dnia 21 stycznia 2008 roku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Znak sprawy :BR. 341- 1/08

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

 

GMINA  JEZIORANY  reprezentowana  przez BURMISTRZA   JEZIORAN 11-320 Jeziorany, Plac Zamkowy 4 tel. /0-89/ 539 – 27 – 41  fax. /0-89/ 539 – 27 – 60

Zwany dalej ,,Zamawiającym” zaprasza poprzez publiczne ogłoszenie do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 Rozdział 3 Oddział 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

 

na

Kompleksową Obsługę geodezyjną Gminy Jeziorany w 2008 roku

 

1 Informacje ogólne

1/Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest na podstawie ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr  z 2006r. Nr 164, poz. 1163, nr 170, poz. 1217 i nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i nr  82, poz. 560 ) dalej zwanej „ustawą”, oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.

2/Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego

3/Zgodnie z art. 36 ustawy podstawowym dokumentem regulującym i rozstrzygającym o wszelkich sprawach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

4/Wykonawca powinien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

5/Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z udziałem  w postępowaniu.

 

2.Przetarg nieograniczony .

Przetarg nieograniczony powyżej 14  tys. euro

 

3. Opis przedmiotu zamówienia. CPV : 74274000- 0  i  74225000 -2

Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna gminy Jeziorany w 2008 roku w zakresie:

I. Podział fizyczny nieruchomości: - działki  pojedynczej na dwie i więcej działek

II. Rozgraniczenia działek: pierwszy punkt i następne punkty

III. Wskazanie granic działki: - pierwszego punktu i następnych.

IV. Wykonanie map sytuacyjno – wysokościowych do celów  projektowych powyżej 1 ha :

1. Pomiar sytuacyjno – wysokościowy(mapy):

1.1.teren niezabudowany,

1.2.teren zabudowany.

2. Aktualizacja pomiaru sytuacyjno – wysokościowego (mapy):

2.1.teren niezabudowany,

2.2.teren zabudowany.

3. Pomiar (cyfrowy) sytuacyjno – wysokościowy:

3.1.teren niezabudowany,

3.2.teren zabudowany.

4. Aktualizacja pomiaru(cyfrowa)  sytuacyjno – wysokościowego:

4.1/teren niezabudowany,

4.2.teren zabudowany.

5. Wykonanie map sytuacyjno – wysokościowych do celów projektowych – do 1 ha za mapę

5.1.teren zabudowany

5.2.teren niezabudowany

V. Obsługa geodezyjna inwestycji  liniowych :

1.Budowy sieci wodociągowych ( wytyczenie trasy, pomiar powykonawczy sieci wodociągowych i uzbrojenia sieci wraz ze studzienkami oraz pomiar przyłączy wodociągowych, sporządzenie operatu  geodezyjnego)

2.Budowy sieci kanalizacyjnych tłocznych i grawitacyjnych wraz ze studzienkami zbiorczymi i przepompowniami ( wytyczenie trasy, lokalizacji  studni i przepompowni, pomiar powykonawczy sieci kanalizacyjnych wraz z uzbrojeniem, pomiar studni kanalizacyjnych i przepompowni oraz pomiar przykanalików, sporządzenie operatu geodezyjnego).

VI. Obsługa geodezyjna inwestycji  pozostałych( wytyczenie i pomiar powykonawczy) :

1.Budowa budynku wielorodzinnego

2.Budowa obiektu budowlanego

3. Budowa garażu

VII. Rozgraniczenia działek z aktualizacją użytków i rozliczeniem powierzchni: pierwszy punkt i następne punkty.

VIII. Aktualizacja map polegająca na wykreśleniu nieistniejących budynków i zmianie użytków łącznie z wykazem zmian gruntowych.

IX. Wykaz zmian gruntowych.

 

W druku oferty, który jest załącznikiem do SIWZ należy podać ceny jednostkowe na poszczególne usługi w 2008 roku.

 

4.Opis części zamówienia.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

5.Zzamówienia uzupełniające.

Nie przewiduje się zamówienia uzupełniającego

 

6.Oferty wariantowe.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

7. Termin wykonania.

Obsługa w 2008 roku wg potrzeb Zamawiającego na indywidualne zlecenia  na podstawie umowy.

 

8.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W  POSTEPOWANIU I OPIS  SPOSOBU DOKONYWANIA OCEN SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

       8.1. Warunki:

       8.1.1.O zamówienie mogą  ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia.

3)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia.

4)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

       8.1.2. Opis  warunków:

         1. Wykonawca posiada  osoby do wykonania zamówienia z uprawnieniami  do wykonywania robót geodezyjno – kartograficznych, minimum 5 – ciu geodetów, przedstawić kserokopie uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia.

         2.Wykonawca  w ostatnich trzech latach wykonał kompleksową obsługę geodezyjna  z zakresem robót geodezyjnych wymienionych w punkcie 3 niniejszej SIWZ, a jeżeli okres działalności  firmy jest krótszy  – to kompleksowe  roboty geodezyjne wykonane w tym okresie z zakresem robót wymienionych w pkt. 3 SIWZ . Należyte wykonanie robót geodezyjnych potwierdzić referencjami.

         3. Wykonawcy  spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 pkt. 1 – 3 ustawy PZP

         4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP

         5. Nie zalegają z opłatami na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz   Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne

          6.Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem

          7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania.

         

        8.1.3. Ocena spełnienia warunków:

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia-nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9  SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

 

9. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH , JAKIE  MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

9.1. Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze  formularza

9.2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru (KRS) albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - ksero potwierdzone „ za zgodność z oryginałem” wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9.3.Wykaz geodetów do wykonania zamówienia wraz z udokumentowaniem uprawnień (kserokopie).

9.4.Oświadczenia, że oferent nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS .

9.5. Oświadczenia o spełnieniu warunków art.22 ust. 1pkt 1 - 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

9.6. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy  Prawo Zamówień Publicznych.

9.7. Akceptacji warunków niniejszej specyfikacji.

9.8. Akceptacja  warunków  umowy .

9.9. Zestawienie wykonanych kompleksowej obsługi geodezyjnej  z zakresem robot wymienionych w pkt. 3 SIWZ potwierdzone referencjami

9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.2 i 9.1.4 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

b)       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

c)       nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

 

 9.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2  – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego  dla kraju pochodzenia   osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności dokumentów jak opisane w pkt. 9.2 : a), b) i c)

 

10. Opis  sposobu przygotowania oferty

1) Oferta musi zawierać:

a)    wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku),

b)    dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu (wymienione w pkt 9 SIWZ),

c)    w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo;

d)    w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

e)    w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej – umowę spółki cywilnej.

 

2) Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. Oferty Wykonawców, którzy dołączą do oferty załączniki o innej treści niż określone w SIWZ zostaną odrzucone.

3) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę.

4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

5) Oferta i załączniki do oferty ( oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i  Wykonawcy.

a)      W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i  Wykonawcy lub osoby wymienione w pkt c)

b)      Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem),

c)       W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału.

6) Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz złożonej oferty.

Uwaga: Zamawiający przypomina, iż dokument pełnomocnictwa, jak również jego odpis zgodnie z przepisami ustawy z dnia  16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635) podlegają opłacie skarbowej. Opłata skarbowa powinna być odprowadzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 grudnia 2006r. w sprawie dokumentowania zapłaty opłaty skarbowej oraz trybu jej zwrotu (Dz. U. Nr 246, poz. 1804)

7) Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami.

8) Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację (bez udziału osób trzecich) oraz uniemożliwiający zmianę jej zawartości bez widocznych śladów naruszenia, np. cała ofertę Wykonawca może przesznurować, a końce sznurka trwale zabezpieczyć.

9) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osob(ę)y podpisując(ą)e ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób  umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę).

10) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione.

a)      Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993r. poz. 211 z późn. zm) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności,

b)      Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem ,,tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty,

c)       Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu w/w ustawy będzie skutkować ich odtajnieniem, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy.

d)      Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 96 ust. 4 ustawy)

e)       Protokół postępowania wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu mogą być udostępniane po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia.

f)        Udostępnianie protokołu oraz załączników do protokołu odbywać się będzie na poniższych zasadach:

O       Osoba zainteresowana zobowiązana jest złożyć w siedzibie Zamawiającego pisemny wniosek o udostępnienie protokołu lub/i załączników do protokołu (np. ofert),

O       Zamawiający ustali, z uwzględnieniem złożonego w ofercie zastrzeżenia o tajemnicy przedsiębiorstwa, zakres informacji, które mogą być Wykonawcy udostępnione,

O       Po przeprowadzeniu powyższych czynności Zamawiający ustali niezwłocznie miejsce, termin i sposób udostępnienia oferty, o czym poinformuje zainteresowanego w pisemnym zawiadomieniu.

 

11) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:

a)      W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że

-          nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (oświadczenie) w związku z art. 22 ust.1 pkt 4,

-          spełnia warunki wymagane na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 – 3 ustawy –

-          potwierdzi spełnienie warunków wymaganych  w punktach: 9.1.2.  i 9.1.1.4. niniejszej SIWZ

b)      Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki,

c)       Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu robót przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców,

d)      Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego,

e)       Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem,

f)        Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na ,,Wykonawcę” w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

g)      Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających sie wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy regulującej współpracę tych wykonawców – art. 23 ust. 4 ustawy PZP. Zaleca się załączenie umowy do oferty.

12) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.

 

11. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:

1. Z ygmunt Stachlewski – pokój nr 4, tel. /089/ 539-27-47, e-mail: um-budownictwo@wp.pl

2. Wacław Dąbrowski i Maja Zglejszewska– pokój nr 6,7, tel.. /089/ 539-27-52, e-mail: um-budownictwo@wp.pl

 

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz w/w dokumentów oraz informacji drogą elektroniczną, pod warunkiem niezwłocznego ich potwierdzenia pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje winny być kierowane na adres e-mail: um-budownictwo@wp.pl

Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze SIWZ, sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie pod adres: Urząd Miejski,
Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany
Zapytania mogą byś składane faksem pod numer: (0-89) 539-27-60  lub pocztą elektroniczną:  um-budownictwo@wp.pl, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia treści zapytania na piśmie (np. przesłania własnoręcznie podpisanego zapytania pocztą).

Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem pod warunkiem, że zapytanie zostanie złożone w siedzibie Zamawiającego nie później niż 6 dni przed terminem składania ofert.

Treść zapytania i wyjaśnienia zostanie przekazana jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ bez wskazania źródła zapytania. Informacje te zostaną również zamieszczone na stronie internetowej.

 

12. Modyfikacja SIWZ

W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ.

Dokonaną modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ. Informację powyższą Zamawiający zamieści również na stronie internetowej .W przypadku, gdy zmiana powodować będzie konieczność modyfikacji oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia tych zmian w ofertach.


13.Termin związania ofertą.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o przedłużenie tego terminu na oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.

 

14.Zzabezpieczenie oferty.

Odstępuje się od pobierania  wadium

 

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

Odstępuje się od pobierania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

16. Zapakowanie i złożenie oferty oraz zmiana i zwrot oferty.

Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego w w sekretariacie (pok. nr 19) Urzędu Miejskiego, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany do dnia  1 lutego 2008, do godziny 10:00.

·         Kopertę zewnętrzną, nie oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować:

Gmina Jeziorany, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany z dopiskiem na kopertach

,,Obsługa geodezyjna 2008

Nie otwierać przed dniem 1 lutego  2008, godzina: 10:00.

·         Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w. winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy

·         Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi oferent.

Wykonawca na własną prośbę może otrzymać pisemne potwierdzenie złożenia oferty wraz z numerem, jakim oznakowana została oferta.

Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, ze Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert.

Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta tj. w dwóch kopertach (zewnętrznej i wewnętrznej), odpowiednio oznakowanych z dopiskiem ,,ZMIANA”.

Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

 

17. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek) z napisem na zewnętrznej kopercie ,,WYCOFANIE”.

Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności. Po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy w zakresie wycofania oferty, oferty wycofane nie będą odczytane.

Koperty oznakowane dopiskiem ,,ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną one dołączone do oferty.

 

18. Otwarcie ofert.

Otwarcie ofert nastąpi dnia  1 lutego 2008, godzina: 10:00., w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Jezioranach (pokój nr 2), Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany.

Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle jemu informację z otwarcia ofert, na pisemny wniosek.

 

19. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

Ceny jednostkowe poszczehgólnych uslug geodezyjnych nalezy obliczyć w oparciu o własną kalkulację i ceny na rynku

 

20. Kryteria oceny ofert

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

1.       cena  – 100 %

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.

Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.

 

21. Ocena ofert.

Ocena ofert w zakresie  kryterium ceny zostanie dokonana wg następujących zasad:

a. komisja 3-osobowa

b.  ocena punktowa kryterium ceny dokonana zostanie zgodnie z poniższym wzorem matematycznym każdego członka komisji:

            Cn

Wc = ------------------------ x 100 pkt x 100%

           cena ofery badanej

gdzie:

-Wc -  wartość punktowa oferty w kryterium ceny

-Cn - Cena najniższa z pośród ocenianych ofert

-Cob – Cena oferty badanej

c.punkty wyliczone w kryterium ceny przez  oceniających członków Komisji dla każdego ocenianego Wykonawcy  zostaną zsumowane.

d.za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.

W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

Zamawiający powiadomi na piśmie o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali6się o udzielenie zamówienia.

Wybranemu Wykonawcy Zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy.

 

22. Istotne postanowienia dla stron , które zostaną wprowadzone do treści umowy albo wzór umowy.

Projekt umowy w załączeniu do niniejszej SIWZ – zał. do sicz

 

23. Informacja o formalnościach, jakie powinny być spełnione po wyborze oferty w sprawie zamówienia publicznego.

23.1.Zamawiający po dokonaniu wyboru oferty zawiadamia niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia publicznego.

23.2.Zamawiajacy zawiera z wybranym Wykonawcą  umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni  od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

23.3.Zamawiajacy wzywa wybranego Wykonawcę do wzniesienia zabezpieczenia  należytego

 

24. Środki ochrony prawnej.

Wykonawcy służą środki ochrony prawnej w toku  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które są zawarte w dziale VI  ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sporządził:

W.D

M.Z.