Jeziorany: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej Krokowo - Lamkowo
Numer ogłoszenia: 40559 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej Krokowo - Lamkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej Krokowo-Lamkowo - odcinek 1600 mb na terenie gminy Jeziorany Zakres robót: I. JEZDNIA 1.Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej. 2.Remont cząstkowy nawierzchni grysami. 3.Skropienie nawierzchni drogowej emulsją. 4.Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych- gr 4 cm po zagęszczeniu. 5.Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych - gr 4 cm po zagęszczeniu. 6.Profilowanie , uzupełnienie i stabilizacja poboczy kruszywem 7.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym II. ZJAZDY 1. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej 2. Skropienie nawierzchni drogowej emulsją. 3. Wykonanie koryta z zagęszczeniem pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy - na zniszczonych zjazdach wskazanych przez Zamawiającego 4. Wykonanie warstwy z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych - gr 5 cm po zagęszczeniu. Szczegółowy zakres robót w przedmiarze robót. -zał. Nr 4 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1 000,00 zł Wadium może być wniesione na warunkach określonych w ustawie. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Ludowy Olsztyn Oddział w Jezioranach, nr konta 46 8858 1011 9002 0000 0417 8902. Na przelewie należy umieścić informację Oferta - nakładka bitumiczna Krokowo - Lamkowo (dołączyć kopię do oferty)..

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8 SIWZ: 8.1. Warunki: 8.1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24, ust 1 i 2 ustawy PZP) . 8.1.2. Opis warunków: 1. Wykonawca dysponuje personelem odpowiadającym za realizację zamówienia oraz kierownikiem budowy z uprawnieniami drogowymi. 2. Wykonawca w latach : 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał conajmniej 2 zadnia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde. 3. Wykonawcy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy PZP 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 5. Nie zalegają z opłatami na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 6.Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem 8.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 9.Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia, w tym: -układarka mas bitumicznych o wydajności skorelowanej z wydajnością wytwórni; -frezarka; -skraplarka; -szczotka mechaniczna; -samochody samowyładowawcze o ładowności min. 10 ton - 2 szt. -koparka. 10. Polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności stwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN - ważność polisy na cały okres wykonania zamówienia. 11. Udziela gwarancji na minimum 36 miesięcy. 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt 9 SIWZ oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1/ Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1; 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 1 ; 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4/ Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; 5/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego - zał. Nr 1; 6/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - zał. Nr 1; 7/ Wykaz robót tj. Wykonawca w latach : 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał conajmniej 2 zadnia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde - wg załącznika nr 3. Doświadczenie potwierdzić referencjami; 8/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych ,o których mowa w pkt. 8.1.2.1 do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 2; 9/ Wykaz doświadczenia personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - załącznik nr 2; 10/ Wykaz sprzętu wymienionego w pkt 8.1.2.8. - załącznik nr 6 11/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia o których mowa w pkt. 8.1.2.1 niniejszej specyfikacji i są wpisane na listę samorządu zawodowego, załączyć do zał. Nr 2; 12/ Oświadczenie o zapoznaniu się terenem, na którym będzie prowadzony przedmiot zamówienia - zał. Nr 1; 13/ Akceptacja warunków umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 14/ Polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności stwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN - ważność polisy na cały okres wykonania zamówienia. 15/ Udziela gwarancji na minimum 36 miesięcy - załącznik nr 1 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.3 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 6, 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 19 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).