Jeziorany: Zakup i dostawę materiałów budowlanych do remontów chodników w gminie Jeziorany
Numer ogłoszenia: 95761 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę materiałów budowlanych do remontów chodników w gminie Jeziorany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych do remontów chodników w gminie Jeziorany CPV- 28811300-5 Zakres dostaw: - obrzeża betonowe szare 8x30x100 - 330 mb - kostka granitowa 4/6 - 1,5 tony -krawężnik betonowy 15x30x100 - 350 mb -cement portlandzki 32,5 R - 33 tony -kruszywo frakcja 0-2 mm - 450 ton -rura betonowa ze stopką o 50 cm L=100 cm - 2 szt -wpust uliczny z kratą, nacisk 25 T, o 60 cm - 2 szt -rura PCV o 250 mm - 90 mb -kostka betonowa polbruk , prostokątna, gr. 6 cm, szara - 200 m2 -kostka betonowa polbruk, prostokątna, gr. 6 cm, czerwona - 122 m2 -kostka betonowa polbruk , prostokątna, gr. 8 cm, szara - 400 m2 -kostka betonowa polbruk , prostokątna, gr. 8 cm, czerwona - 360 m2 -kostka betonowa 30x30x6 cm, barwa żółta, faktura kostki śrutowana - 100 m2 -kostka betonowa 30x30x6 cm, barwa grafit, faktura kostki śrutowana - 100 m2 -element oporowy typ L 70/50 - 130 szt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.13.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8 SIWZ 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.2 Warunki udziału w postępowaniu 1. Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy PZP 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, -oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 3. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadają osoby do realizacji zamówienia - posiadaj sprzęt do wykonani a zamówienia 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - oświadczenie o sytuacji ekonomicznej finansowej 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP 6. Udzielą 36 - miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia i wymagane dokumenty w formule spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne było by unieważnienie postępowania.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oferta sporządzona na Formularzu ofertowym lub innym zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 2 do siwz 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w druku oferty 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego z opłacaniem podatków i opłat - w druku oferty 6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - w druku oferty 7. Wykaz osób niezbędnych do wykonania zamówienia, który winno zawierać: - imię i nazwisko. - kwalifikacje - staż pracy Załącznik nr 3 do SIWZ 8. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, który winien zawierać: - nazwę sprzętu - ilość Załącznik nr 4 do SIWZ 9. Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - w druku oferty 10.Dane dotyczące zakresu powierzonych części zamówienia podwykonawcom 11. Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art,. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w druku oferty 12. Kalkulacja zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3,5 i 6 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 6, 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 19 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert