Jeziorany: Dostawa węgla kamiennego do kotłowni Zakładu Administracji Domów Mieszkalnych w Jeziornach w sezonie grzewczym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 201399 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Administracji Domów Mieszkalnych, ul. Konopnickiej 2 a, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 71 81 093, fax 089 7181 093.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego do kotłowni Zakładu Administracji Domów Mieszkalnych w Jeziornach w sezonie grzewczym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego do kotłowni budynków Zakładu Administracji Domów Mieszkalnych w Jezioranach w ilościach i parametrach: 1. węgiel kamienny orzech gat. I - 160 ton -wartość energetyczna - POWYŻEJ 28 000 KJ/kg -zawartość popiołu do 5% -zawartość siarki do 0,6% 2.Ze względu na warunki atmosferyczne przewiduje się zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia w granicach 20% 3. Dostarczyć węgiel na żądanie Zamawiającego do kotłowni c.o. w Jezioranach przy ul. Sienkiewicza 5, Kajki 20,Konopnickiej 2a i Mickiewicza 18 - jednorazowa dostawa to 10 ton.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.12.10.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 5. SIWZ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 5)spełniają wymagania określone w SIWZ Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 6. SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; c)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych d)oświadczenie, ze Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych [załącznik nr 1 - formularz ofertowy] e)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [ druk oferty] f) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [druk oferty] g)oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami SIWZ oraz warunkami zawartymi w projekcie umowy i że akceptuje wszystkie zawarte tam warunki w całości [załącznik nr 1] 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) lub pkt 1) lit b) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Administracji Domów Mieszkalnych ul. Konopnickiej 2a, 11-320 Jeziorany.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Administracji Domów Mieszkalnych ul. Konopnickiej 2a, 11-320 Jeziorany.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).