Jeziorany: Zakup i dostawę materiałów budowlanych do przebudowy chodników w gminie Jeziorany
Numer ogłoszenia: 225165 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax. 089 5392760.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę materiałów budowlanych do przebudowy chodników w gminie Jeziorany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów budowlanych do przebudowy chodników w gminie Jeziorany CPV- 28811300-5 Zakres dostaw: - obrzeża betonowe szare 6x20x100 - 480 mb -krawężnik betonowy 15x30x100 - 580 mb -krawężnik łukowy wypukły R 2m (15x30x78) - 84 szt -krawężnik łukowy wypukły R 5 m (15x30xx78) - 42 szt -cement portlandzki 32,5 R - 18,5 tony -kruszywo frakcja 0-2 mm - 450 ton -rura betonowa ze stopką o 50 cm L=100 cm - 16 szt -wpust uliczny z kratą, nacisk 25 T, o 60 cm - 8 szt -płyta nadstudzienna O 1400 pełna - 2 szt -płyta nadstudzienna O 1400/600 - 6 szt -właz kanałowy żeliwny, nacisk 5T - 12 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.13.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamamwiający odstępuje od pobierania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8. SIWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.2. Warunki udziału w postępowaniu 1. Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy PZP 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, -oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 3. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadają osoby do realizacji zamówienia - posiadaj sprzęt do wykonania zamówienia 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - oświadczenie o sytuacji ekonomicznej finansowej 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP 6. Udzielą 36 - miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia i wymagane dokumenty w formule spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne było by unieważnienie postępowania..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 9 SIWZ W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oferta sporządzona na Formularzu ofertowym lub innym zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 2 do siwz- druk oferty 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w druku oferty 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego z opłacaniem podatków i opłat - w druku oferty 6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - w druku oferty 7. Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - druk oferty 8. Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - w druku oferty 9.Dane dotyczące zakresu powierzonych części zamówienia podwykonawcom 10. Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w druku oferty - 11 Kalkulacja zamówienia - Załącznik nr 3 do SIWZ A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3,5 i 6 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, sekretariat Urzędu pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).